8 maj, 2019

LinkedIn

Skab professionelle relationer med LinkedIn

Annoncér direkte til nøglepersoner fra de virksomheder, I gerne vil sælge til.

 

Er I på udkig efter en effektiv måde, hvorpå I kan annoncere direkte til beslutningstagerne i de virksomheder, I er ude efter? En måde, hvorpå I kan skabe relationer til de rigtige personer?

Måske er I godt i gang med outbound marketing. I har en række kompetente sælgere, der forstår, hvordan man tager ud og får solgt jeres produkt. Men I vil gerne supplere indsatsen…

Forståeligt.

Det handler om at udnytte alle de muligheder, der er.

 

LinkedIn annoncering

Når vi siger “LinkedIn”, så tænker I måske “jobmatch”. I tænker måske “et sted, hvor vi finder nye medarbejdere”.

Men LinkedIn er meget mere end det.

Der er ikke mange, der ved det, men LinkedIn er faktisk også en yderst værdifuldt annonceringsplatform for B2B-virksomheder.

LinkedIn giver B2B-virksomheder en række fantastiske redskaber til at skaffe kunder og nye, varme leads.

I kontrast til andre annonceringskanaler giver LinkedIn mulighed for at udsende forretningsorienteret indhold og annoncer direkte til nøglepersoner i de virksomheder, som er i jeres målgruppe.

Måske overrasker det jer, men de fleste af LinkedIns brugere er faktisk beslutningstagere i virksomheder. Med den rette tilgang, er LinkedIn derfor et rigtig godt sted til at skaffe kunder og leads.

e-mind er eksperter i B2B-annoncering på LinkedIns digitale platform. Vi har den erfaring og viden om online marketing, der skal til for at få kunder i hus og øge jeres omsætning.

 

Hvad går det ud på?

LinkedIn er et fantastisk sted at skabe relationer indenfor erhvervslivet. Her er noget af det, som er unikt ved LinkedIn:

  • Man kan målrette til professionelle profiler. LinkedIn har en række gode professionsorienterede segmenteringsvariabler, såsom stilling, anciennitet, uddannelse, erfaring, virksomhed, branche og geografi. På den måde kan vi præcist ramme jeres specifikke målgruppe.
  • I styrer selv budgettet. Hvis man gør det rigtigt, kan man nå langt med selv beskedne summer penge.
  • Modtagerne er i højere grad forberedt på at modtage forretningsmæssigt indhold end på andre platforme, såsom Facebook.
  • Man kan annoncere flere forskellige steder. Vi kan annoncere for jer i nyhedsfeed’et, som sponsoreret InMail eller i højre side af LinkedIn.

LinkedIn giver alt i alt en masse gode valgmuligheder, som vi kan udnytte til at skabe succes i jeres B2B-markedsføring. Ja, det er nærmest kun kreativiteten, der sætter begrænsninger.

Det handler bare om, at man gør det rigtigt.

 

Udnyt annonceringskanalerne med multikanalmarkedsføring

I e-mind kan vi ikke bare hjælpe jer med LinkedIn. Vi kan også hjælpe jer med multikanalmarkedsføring.

Hvad vil det sige?

Det vil sige, at vi kan sammensætte en digital kampagne, hvor vi ikke kun udnytter én annonceringskanal, såsom LinkedIn. Vi kan derimod hjælpe jer med at udnytte flere forskellige annonceringskanaler på én gang, uanset om det er Facebook, Google Ads eller lignende.

Hvad får I ud af det?

  • I skaber mest mulig opmærksomhed for jer selv og når længere ud.
  • Folk har nemmere ved at huske jer.
  • Folk er mere opmærksomme på jer under kunderejsen, hvilket øger sandsynligheden for at rejsen ender hos jer.

Multikanalmarkedsføring skaber synergi ved at udnytte platformene til det, som de hver især er bedst til. Det er, kort sagt, en yderst effektiv måde, hvorpå I kan opnå jeres forretningsmæssige mål.

 

Kontakt os allerede i dag!

Vi hjælper jer med at skabe relationer med LinkedIn.

 

 

Måske dette også kunne interessere dig...

Digital analyse

22 juli, 2019

Analyse af jeres digitale tilstedeværelse Få et overblik over jeres eksisterende online aktiviteter, så I kan optimere jeres digitale indsats.   Tusindvis af timer og … Læs mere

Gratis analyse

8 maj, 2019

Optimering af jeres digitale tilstedeværelse Modtag en gratis analyse af jeres digitale tilstedeværelse af e-mind, og kom ét vigtigt skridt tættere på digital succes. … Læs mere

SEO

8 maj, 2019

Kom til tops i Google Kom i toppen af søgeresultaterne med søgemaskineoptimering (SEO).   Der er ingen, der gider at se sig selv på … Læs mere