8 maj, 2019

Facebook

Mersalg med Facebook

Øg jeres omsætning med annoncering på Facebook.

 

Vi scroll’er, og vi scroll’er, og vi scroll’er…

Hvad ser vi? Hvad får vi øje på? Hvad fanger vores opmærksomhed? Eller rettere, hvad fanger andres opmærksomhed? Hvad er det, der får folk til at stoppe op og kigge nærmere?

Disse spørgsmål er svære at slippe.

Det kan synes som en gåde. Ikke desto mindre ønsker vi alle at få succes med annoncering på Facebook.

 

Få kontakt til et gigantisk netværk af mennesker og virksomheder

Antallet af mennesker, der ikke er på Facebook, er efterhånden meget lille. De fleste scroll’er dagligt ned over den uendelige strøm af statusopdateringer, feriebilleder og produktannoncer.

Netop derfor gemmer Facebook på så stort et potentiale for jeres forretning. Uanset om I er en B2C- eller B2B-virksomhed.

I dag er det desværre ikke længere tilstrækkeligt bare at have en virksomhedsside, hvor man deler nyheder, begivenheder osv. Facebook lader ikke indholdet nå lige så langt ud, som førhen.

Derfor er Facebookannoncering nu vejen at gå, hvis man ønsker at blive set.

Med den rette strategi er Facebook en effektiv annonceringskanal, der kan skaffe jer flere leads og betalende kunder.

Men hvad er den rette strategi?

I e-mind er vi eksperter i Facebookannoncering. Vi har masser af erfaring – med digital markedsføring generelt – og kan trygt hjælpe jer i mål med jeres kampagner på Facebook.

 

Hvad går det ud på?

Der er ingen tvivl om, at man kan få flotte resultater med Facebookannoncering, hvis man gør det rigtigt. Facebook er en fantastisk annonceringsplatform, da det giver både store og små virksomheder gode forudsætninger for at tiltrække de kunder og leads, som de er ude efter.

Alt i alt er der mange gode grunde til, at også I kan få noget ud af markedsføringskampagner på Facebook:

  • Det kan bruges under alle stadier af kunderejsen: til awareness, overvejelse samt til salg og facilitering af henvendelser.
  • I styrer selv budgettet efter egne ønsker. Hvis man griber det rigtigt an, kan man få meget ud af selv små budgetter.
  • Man kan målrette sine annoncer mod helt specifikke persongrupper. I bestemmer selv målgruppen ud fra interesser, geografi, køn, alder, interaktioner med jeres eller andres hjemmeside og meget mere.
  • Annoncerne er fleksible og kan opsættes efter behov. Facebook udvikler konstant nye funktioner, som man kreativt kan udnytte i markedsføringen.

Med den rette tilgang til Facebookannoncering er det en utrolig effektiv måde at skaffe kunder og leads.

Hvad gør e-mind?

Vi slipper kreativiteten løs og øger jeres omsætning.

 

Udnyt annonceringskanalerne med multikanalmarkedsføring

I e-mind kan vi ikke bare hjælpe jer med Facebook. Vi kan også hjælpe jer med multikanalmarkedsføring.

Hvad vil det sige?

Det vil sige, at vi kan sammensætte en digital kampagne, hvor vi ikke kun udnytter én annonceringskanal, såsom Facebook. Vi kan derimod hjælpe jer med at udnytte flere forskellige annonceringskanaler på én gang, uanset om det er Google Ads, Instagram eller lignende.

Hvad får I ud af det?

  • I skaber mest mulig opmærksomhed for jer selv og når længere ud.
  • Folk har nemmere ved at huske jer.
  • Folk er mere opmærksomme på jer under kunderejsen, hvilket øger sandsynligheden for at rejsen ender hos jer.

Multikanalmarkedsføring skaber synergi ved at udnytte platformene til det, som de hver især er bedst til. Det er, kort sagt, en yderst effektiv måde, hvorpå I kan opnå jeres forretningsmæssige mål.

 

Kontakt os allerede i dag!

Vi hjælper jer i mål med Facebookannoncering.

 

Måske dette også kunne interessere dig...

Søgeordsanalyse

8 maj, 2019

Bliv fundet på Google Find ud af hvad jeres målgruppe søger efter med en søgeordsanalyse fra e-mind.   Vil I vide, hvad jeres målgruppe … Læs mere

Digital vækstplan

8 maj, 2019

Øg jeres omsætning med en digital vækstplan Skaf flere varme leads med en digital vækstplan fra e-mind.   Findes der noget, der er mere … Læs mere

Digital analyse

22 juli, 2019

Analyse af jeres digitale tilstedeværelse Få et overblik over jeres eksisterende online aktiviteter, så I kan optimere jeres digitale indsats.   Tusindvis af timer og … Læs mere

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du at vi bruger cookies, for at gøre din oplevelse bedre. Læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk