UNDGÅ AT UDDØ DIGITALT

Mister du synlighed og relevans online, selv om du egentlig har investeret i en flot og velfungerende hjemmeside? Så er det måske ensbetydende med, at du er ved at være ”digitalt uddød”. Det hjælper ikke noget, at din side lever sit eget liv, hvis kunderne ikke finder vej til den og din forretning. Nogle virksomheder har brug for generel synlighed online og flere besøg i deres fysiske forretning. Andre har brug for at sælge deres vare 24/7 gennem deres webshop. I begge tilfælde er det et spørgsmål om at skille sig ud i forhold til konkurrenterne. Man skal kende sit eget værd og præsentere det bedst muligt på hjemmesiden. Du mangler stadig det sidste trin, før du er helt med på den digitale darwinisme – altså for undgå den digitale død. Få synlighed med e-minds konceptuelle digitale markedsføringsplan, der rammer de relevante målgrupper. Med e-mind som din digitale marketingchef kan du ride med på den digitale evolutions bølge, så potentielle kunder ikke glider forbi dig, når de surfer på nettet. Husk at du henvender dig ikke til søgemaskiner alene, men til mennesker af kød og blod, så det er vigtigt, at din hjemmeside og øvrige digitale platforme indeholder relevant content, blandt andet med gode og relevante artikler. Alt dette hjælper vi dig med at skrive og får det distribueret på de rette digitale kanaler.

REFERENCER

UD MED SPROGET - OG DE GODE HISTORIER

e-minds råd er ”Giv kunderne guldet, før de lægger deres guld hos andre.” Det betyder, at du ”skal ud med sproget” i bogstavelig forstand. e-mind har vores egne tekstforfattere, som sammen med dig og eventuelt dine medarbejdere finder frem til det værdifulde og relevante indhold til din hjemmeside. På baggrund af interviews og vores gennemarbejdede workshops, kan vi skabe det gode indhold, så relevante historier og din virksomheds DNA bliver skildret ærligt og i et sprog, der passer din målgruppe. Hvem du er, hvordan du agerer på markedet, hvilke ydelser, du tilbyder – og alt sammen i en tone, der passer til dig og din forretning. Vi hjælper dig med at besvare alle de spørgsmål dine potentielle kunder sidder med. Du skal nemlig ikke være tilbageholdende med at dele ud af din viden – det betaler sig at dele.

DEN EMOTIONELLE FORBRUGER

Vi hjælper dig med præcist at kortlægge dine Unique Value Propositions (USP). Hvilke enestående fordele er der ved at handle med dig? Hvordan skiller I jer ud, hvilke særlige fordele har dit produkt i netop den konkurrencesituation og det marked, du befinder dig i. Vi hjælper dig med at finde kunder ud over de prispressede markeder. Her kan vi gennem gode beskrivelser med inspirerende og interessant indhold fortælle om, hvilken forskel, du gør for kunden. Hvilken værdi, du kan tilføre kunden, hvis de vælger at handle hos dig.

De sociale medier har åbnet for sluserne, så forbrugerne i dag ikke længere er i stand til at lukke det emotionelle helt ude af en købshandling, hvor professionel den end er. USP har fået konkurrence fra ESP Emotionel Selling Propositions. Vi understøtter din relevans med vores gennemarbejdede tekstindhold, der er essentiel, vedkommende, og som forhåbentlig besvarer kundens mange spørgsmål på forhånd.

e-mind evner at vise netop din forretnings væsentligste værdier, egenskaber og kendetegn i forhold til konkurrenterne gennem online synlighed. Det er et konkurrencemæssigt element, du ikke har råd til at forsømme eller negligere, hvis ikke du vil risikere at uddø digitalt.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du at vi bruger cookies, for at gøre din oplevelse bedre. Læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk