Hos e-mind rådgiver vi ikke blot omkring e-business - vi driver flere af vores kunders webshops! Vi kalder modellen for at “Outsource driften af din Webshop

 

Den bedste viden tilegner man sig igennem praktisk erfaring. Netop derfor lægger vi stor vægt på selv at have fingrene i bolledejen. Det får vi blandt andet via vores forretningsmodel, hvor vi i samarbejder med individuelle webshop-ejere driver en lang række webshops.

I alt driver vi flere webshops inden for forskellige brancher. Det giver os en helt unik viden, som vi kan bruge i vores daglige arbejde med at rådgive vores øvrige kunder om at drive webshops.

Hvad vil det sige at “Outsource driften af sin Webshop”..??

At oursource driften af sin webshop vil sige, at webshoppen drives i tæt samarbejde mellem selve webshop-ejeren og e-mind. Webshop-ejeren står for den daglige drift i form af indkøb, vareoprettelse, kunde- og varehåndtering osv.

e-mind står for online markedsføring, SEO, linkbuilding, hjælp til merchandising af shoppen, grafisk arbejde og generel rådgivning. Afregningen er enten en fast månedspris eller den kan være en variabel procentsats af omsætningen.

Nye aftaler

Vi indgår løbende nye aftaler med interessante og lovende webshops eller fysiske butikker, som ønsker at gå online, men ikke har tilstrækkelig kendskab til det online marked. Vi stiller store krav til vores kunder og forventer et højt engagement. Til gengæld får de en samarbejdspartner, som er ekspert i at drive webshops.

Har du en god ide til en ny webshop, men mangler en erfaren samarbejdspartner? Så kontakt e-mind og lad os høre om din idé.

 


A/B Splittest

Gå ikke glip af vigtig viden om, hvordan du kan optimere din hjemmeside eller shop og få endnu mere ud af den samme mængde trafik.

 

Det er meget nemt at stirre sig blind på sit eget site. Men bare fordi du nemt kan finde kontaktoplysningerne eller kurven, er det ikke sikkert, at de besøgende kan. Ved at opsætte en A/B splittest kan vi nemt og effektivt afprøve, hvad der skal til for at hæve din konvertering.

Eksempler på testmuligheder:

  • Knapfarver
  • Placering af kontaktboks
  • Placering af bokse
  • Formulering af Call-To-Actions
  • Placering af kurv

Ud fra en snak om dine behov, kommer vi med et forslag til, hvad der vil være mest relevant for dig at teste. Dernæst opsætter vi testen og gennemfører testen i henhold til aftalen. Afslutningsvis analyserer vi resultaterne og udarbejder en rapport til dig. Herefter afgør vi sammen, hvad det næste skridt skal være: skal det vindende resultat bare lægges online eller skal vi teste videre?

Vil du vide mere om A/B splittests?

Vi har gennemført mange splittests igennem tiden – med overbevisende resultater.

Kontakt e-mind og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe øget konvertering og få mere ud af dine besøgende.

 

 


Kundeklub og loyalitetsprogrammer

Det bedste argument for kundeklubber er, at det både er lettere og billigere at skabe salg til eksisterende kunder, end til nye kunder. Ved at styrke relationen til jeres kunder, får I dermed ikke kun mere tilfredse og loyale kunder. I optimerer samtidig jeres omsætning.

 

Der findes mange forskellige muligheder for at etablere kunde- og loyalitetsprogrammer. Hos e-mind kan vi hjælpe jer med udviklingen, hvad enten det drejer sig om etablering af simple e-mailudsendelser eller om klubber på fuld skala. For at øge loyaliteten arbejder vi bl.a. med:

  • Automatiserede mailudsendelser
  • Personlige profiler
  • Point-systemer
  • Integration til virksomhedens CRM-system
  • Intelligent og relevant dialogmarketing

Kendskab til kunden = loyalitet

Der er mange fordele ved at arbejde med loyalitet og etablere en kundeklub. En af dem er, at det bliver muligt at kommunikere direkte med jeres målgruppe, og dét med indhold, som er relevant for den enkelte modtager. De indsamlede informationer om medlemmerne kan bl.a. bruges til at udsende personaliserede mails, og få startet en dialog, der binder kunden tættere sammen med jeres virksomhed. Der er bl.a. mulighed for:

  • Opfølgning på køb
  • Tilbud på baggrund af historik
  • Invitationer til relevante arrangementer
  • Fødselsdagshilsner
  • Målrettede og relevante nyhedsbreve
  • SMS-udsendelser
  • Oprettelse og deling af ønskesedler
  • Geografisk segmentering af kommunikation

Kontakt e-mind og få sparring og inspiration til, hvordan I med en kundeklub kan opnå øget omsætning, loyalitet og kundetilfredshed.